БАШТОВІ КРАНИ - ОРЕНДА, ПРОДАЖ, ЛІЗИНГ.

49006, м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 3. Тел. / факс: +38 (056) 767-38-70
65012, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 46, Тел/факс: +38 (048) 722-10-00 
Тел. моб.: 380 (67) 523-95-81,  +380 (50) 452-52-70
Російська мова Українська мова Англійська мова

Баштові крани
Швидкомонтуємі крани
Будівельні підйомники
Баштові крани б/у
Екскаватори б/у
Навантажувачі б/у
Спецтехніка б/у

Статті та Публікації:

Вакансії:

Статті - Визначення витрат на пристрій

Главная страница  / Статті


Визначення витрат на пристрій
Визначення витрат на пристрій
розбирання та перевезення підкранової шляхи для 
баштових кранів КБ 674, КБ 573, КБ 403, КБ 408, КБ 405 


Витрати на пристрій, розбирання і перевезення підкранової шляху не включаються у вартість машино-години роботи баштового крана, а визначаються за формулою: 

                 ЗПП = N х Заз + Зх + Зу + Зр, 

     де: N - кількість ланок підкранової шляху, шт. 
            Заз - амортизаційні відрахування однієї ланки підкранової 
                колії (рейки, шпали і т.д.), грн.; 
            Зп - витрати на перевезення підкранової колії, грн.; 
            Зу - витрати на пристрій підкранової колії, грн.; 
            Зр - витрати на розбирання підкранової колії, грн.; 
           
Амортизаційні відрахування визначаються за формулою: 

                          З х На 
                 Заз = --------, 
                            100 

     де: С - балансова вартість однієї ланки підкранової колії 
              (рейки, шпали і т.д.), грн.; 
           На - норма амортизаційних відрахувань на пристрій 
           підкранової шляху,% (для залізобетонних балок - 4,2%). 

           Витрати на перевезення підкранової шляхи визначаються за формулою: 

          Зп = n х (Ззп / т + ЗМС + Вт + Зпр + ЗКР), 

     де: n - коефіцієнт, що враховує умова перевезення: 
          n = 1 при перевезенні підкранової шляху в один бік; 
          n = 2 при перевезенні підкранової дорозі туди і назад; 
          Ззп / т - витрати на заробітну плату такелажників, грн.; 
          Змс - витрати на машину супроводу, грн.; 
          Вт - витрати на тягач, грн.; 
          Зпр - витрати на напівпричіп, грн.; 
          ЗКР - витрати на автокран, грн. 

Заробітна плата такелажників приймається, відповідно до штатного розкладу 

  Кількість робітників, зайнятих на навантаженні-розвантаженні підкранової колії складається з такелажників 5 розряду - 2 людини і 4 розряду - 2 людини. 
Час навантаження і розвантаження однієї ланки усереднено можна прийняти 1 годину. 

Витрати на пристрій підкранових шляхів визначаються за формулою: 

             Зу = Змат + Ззп + ЗКР + ЗТУ + ЗЗ, 

     де: Змат - витрати на матеріали (баласт), необхідні для 
             пристрої підкранової колії, грн.; 
          Ззп - заробітна плата при влаштуванні підкранової колії, грн.; 
          ЗКР - витрати на роботу автокрана при влаштуванні підкранової 
                шляху, грн.; 
          ЗТУ - витрати на установку тупикових упорів при влаштуванні 
                підкранової колії, грн.; 
          ЗЗ - витрати на пристрій заземлення рейкової колії 
                баштового крана, грн. 

Витрати на матеріали для влаштування нижнього будови підкранової шляху, визначаються за формулою: 

         Змат = N х (Vп х Цп + Vг х ЦГ + Vщ х Цщ), 

     де: Vп - витрата піску на 1 ланка рейкового шляху (згідно з 
                 проекту виробництва робіт), куб.м; 
            Цп - ціна 1 куб.м піску, руб.; 
            Vг - витрата гравію на 1 ланка рейкового шляху (згідно з 
               проекту виробництва робіт), куб.м; 
            ЦГ - ціна 1 куб.м гравію, руб.; 
            Vщ - витрата щебеню на 1 ланка рейкового шляху (згідно з 
               проекту виробництва робіт), куб.м; 
            Цщ - ціна 1 куб.м щебеню, руб. 

    У розрахунок включаються матеріали верхньої будови колії відповідно до проекту виконання робіт. 

Заробітна плата при влаштуванні підкранової шляхи визначаються за формулою: 

             Ззп = N х НВР х КВР х ЗТ, 

     де: НВР - норма часу на влаштування підкранової шляху до 
                залежно від марки рейок, ширини підкранової 
                шляху, профілю призми і матеріалу полушпал, чел.час; 
          КВР - коефіцієнт, коригувальний норму часу (НВР), в 
                залежно від матеріалу баласту; 
          Вт - середня заробітна плата монтерів шляху, зайнятих 
                пристроєм підкранової шляху, грн. / маш.час. 

Витрати на роботу автокрана при влаштуванні підкранової шляхи визначаються за формулою: 

                                     2L НВР 
         ЗКР = ЗКР / мч х (---- + ---- х КВР х N), 
                                     Vкр До 

     де: ЗКР / мч - ПРЦ (прямі витрати) крана, грн. / маш.час; 
            Vкр - середня швидкість перебазування крана, км / год; 
            К - кількість монтерів шляху, зайнятих пристроєм підкранової шляху К = 5; 
            L - відстань до об'єкта за даними диспетчерської служби кранового ділянки, км. 

      

 Витрати на встановлення тупикових упорів визначаються за формулою: 

                  ЗТУ = R х НТУ х ЗТ, 

    де: R - кількість тупикових упорів, R = 4; 
                НТУ - норма часу на встановлення одного тупикового упору, чел.час; 
               Вт - середня заробітна плата монтерів шляху, зайнятих 
               установкою тупикових упорів, грн. / год. 

Витрати на пристрій заземлення рейкової колії баштових кранів визначаються за формулою: 

               ЗЗ = Змат / з + Ззп / з, 

     де: Змат / з - витрати на матеріали при пристрої заземлення баштового крана, грн.; 
             Ззп / з - витрати на заробітну плату при пристрої заземлення баштового крана, грн.

           Витрати на матеріали: 

         Змат / з = Т х ЦТ + К х Цк + Е х Цэ, 

     де: Т - кількість труб або куточка, необхідне для влаштування 
              заземлення рейкової колії баштового крана, м; 
          ЦТ - ціна 1 м труби або куточка на день розрахунку, грн.; 
          К - кількість катанки для установки перемичок 
              заземлюючого контуру, кг; 
          Цк - ціна 1 кг катанки на день розрахунку, грн.; 
          Е - кількість електродів, необхідних для зварювання 
              заземлюючого контуру, кг; 
          Цэ - ціна 1 кг електродів на день розрахунку, грн. 

     Витрата матеріалів згідно з проектом виробництва робіт. 
     Витрата електродів в середньому 0,5 кг на один підкранових шлях. 

    Витрати на заробітну плату: 

                    Ззп / з = Нз х ЗТ, 

     де: Нз - норма часу на влаштування заземлення рейкового 
               шляхи баштових кранів, чел.час; 
          Вт - заробітна плата електромонтажника грн. / маш.час. 

Витрати на розбирання підкранової шляхи визначаються за формулою: 

               Зр = N х НВР х КВР х ЗТ, 

     де: НВР - норма часу на розбирання підкранової шляху в 
                залежно від марки рейок і ширини підкранової 
                шляху, чел.час; 
          КВР - коефіцієнт, коригувальний норму часу (НВР) в 
                залежно від матеріалу баласту і пори року 
          Вт - середня заробітна плата монтерів шляху, зайнятих 
                розбиранням підкранової шляху, грн. / маш.час. 


Назад
 

49006, м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 3. Тел. / факс: +38 (056) 767-38-70
65012, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 46, Тел/факс: +38 (048) 722-10-00
Тел. моб.: 380 (67) 523-95-81,  +380 (50) 452-52-70
Дизайн и разработка - Artstudio.dp.ua