Визначення витрат на пристрій
Визначення витрат на пристрій,
розбирання та перевезення підкранової шляхи для
баштових кранів КБ 674, КБ 573, КБ 403, КБ 408, КБ 405
Витрати на пристрій, розбирання і перевезення підкранової шляху не включаються у вартість машино-години роботи баштового крана, а визначаються за формулою:
ЗПП = N х Заз + Зх + Зу + Зр,
де: N - кількість ланок підкранової шляху, шт.
Заз - амортизаційні відрахування однієї ланки підкранової
колії (рейки, шпали і т.д.), грн.;
Зп - витрати на перевезення підкранової колії, грн.;
Зу - витрати на пристрій підкранової колії, грн.;
Зр - витрати на розбирання підкранової колії, грн.;
Амортизаційні відрахування визначаються за формулою:
З х На
Заз = --------,
100
де: С - балансова вартість однієї ланки підкранової колії
(рейки, шпали і т.д.), грн.;
На - норма амортизаційних відрахувань на пристрій
підкранової шляху,% (для залізобетонних балок - 4,2%).
Витрати на перевезення підкранової шляхи визначаються за формулою:
Зп = n х (Ззп / т + ЗМС + Вт + Зпр + ЗКР),
де: n - коефіцієнт, що враховує умова перевезення:
n = 1 при перевезенні підкранової шляху в один бік;
n = 2 при перевезенні підкранової дорозі туди і назад;
Ззп / т - витрати на заробітну плату такелажників, грн.;
Змс - витрати на машину супроводу, грн.;
Вт - витрати на тягач, грн.;
Зпр - витрати на напівпричіп, грн.;
ЗКР - витрати на автокран, грн.
Заробітна плата такелажників приймається, відповідно до штатного розкладу
Кількість робітників, зайнятих на навантаженні-розвантаженні підкранової колії складається з такелажників 5 розряду - 2 людини і 4 розряду - 2 людини.
Час навантаження і розвантаження однієї ланки усереднено можна прийняти 1 годину.
Витрати на пристрій підкранових шляхів визначаються за формулою:
Зу = Змат + Ззп + ЗКР + ЗТУ + ЗЗ,
де: Змат - витрати на матеріали (баласт), необхідні для
пристрої підкранової колії, грн.;
Ззп - заробітна плата при влаштуванні підкранової колії, грн.;
ЗКР - витрати на роботу автокрана при влаштуванні підкранової
шляху, грн.;
ЗТУ - витрати на установку тупикових упорів при влаштуванні
підкранової колії, грн.;
ЗЗ - витрати на пристрій заземлення рейкової колії
баштового крана, грн.
Витрати на матеріали для влаштування нижнього будови підкранової шляху, визначаються за формулою:
Змат = N х (Vп х Цп + Vг х ЦГ + Vщ х Цщ),
де: Vп - витрата піску на 1 ланка рейкового шляху (згідно з
проекту виробництва робіт), куб.м;
Цп - ціна 1 куб.м піску, руб.;
Vг - витрата гравію на 1 ланка рейкового шляху (згідно з
проекту виробництва робіт), куб.м;
ЦГ - ціна 1 куб.м гравію, руб.;
Vщ - витрата щебеню на 1 ланка рейкового шляху (згідно з
проекту виробництва робіт), куб.м;
Цщ - ціна 1 куб.м щебеню, руб.
У розрахунок включаються матеріали верхньої будови колії відповідно до проекту виконання робіт.
Заробітна плата при влаштуванні підкранової шляхи визначаються за формулою:
Ззп = N х НВР х КВР х ЗТ,
де: НВР - норма часу на влаштування підкранової шляху до
залежно від марки рейок, ширини підкранової
шляху, профілю призми і матеріалу полушпал, чел.час;
КВР - коефіцієнт, коригувальний норму часу (НВР), в
залежно від матеріалу баласту;
Вт - середня заробітна плата монтерів шляху, зайнятих
пристроєм підкранової шляху, грн. / маш.час.
Витрати на роботу автокрана при влаштуванні підкранової шляхи визначаються за формулою:
2L НВР
ЗКР = ЗКР / мч х (---- + ---- х КВР х N),
Vкр До
де: ЗКР / мч - ПРЦ (прямі витрати) крана, грн. / маш.час;
Vкр - середня швидкість перебазування крана, км / год;
К - кількість монтерів шляху, зайнятих пристроєм підкранової шляху К = 5;
L - відстань до об'єкта за даними диспетчерської служби кранового ділянки, км.
Витрати на встановлення тупикових упорів визначаються за формулою:
ЗТУ = R х НТУ х ЗТ,
де: R - кількість тупикових упорів, R = 4;
НТУ - норма часу на встановлення одного тупикового упору, чел.час;
Вт - середня заробітна плата монтерів шляху, зайнятих
установкою тупикових упорів, грн. / год.
Витрати на пристрій заземлення рейкової колії баштових кранів визначаються за формулою:
ЗЗ = Змат / з + Ззп / з,
де: Змат / з - витрати на матеріали при пристрої заземлення баштового крана, грн.;
Ззп / з - витрати на заробітну плату при пристрої заземлення баштового крана, грн.
Витрати на матеріали:
Змат / з = Т х ЦТ + К х Цк + Е х Цэ,
де: Т - кількість труб або куточка, необхідне для влаштування
заземлення рейкової колії баштового крана, м;
ЦТ - ціна 1 м труби або куточка на день розрахунку, грн.;
К - кількість катанки для установки перемичок
заземлюючого контуру, кг;
Цк - ціна 1 кг катанки на день розрахунку, грн.;
Е - кількість електродів, необхідних для зварювання
заземлюючого контуру, кг;
Цэ - ціна 1 кг електродів на день розрахунку, грн.
Витрата матеріалів згідно з проектом виробництва робіт.
Витрата електродів в середньому 0,5 кг на один підкранових шлях.
Витрати на заробітну плату:
Ззп / з = Нз х ЗТ,
де: Нз - норма часу на влаштування заземлення рейкового
шляхи баштових кранів, чел.час;
Вт - заробітна плата електромонтажника грн. / маш.час.
Витрати на розбирання підкранової шляхи визначаються за формулою:
Зр = N х НВР х КВР х ЗТ,
де: НВР - норма часу на розбирання підкранової шляху в
залежно від марки рейок і ширини підкранової
шляху, чел.час;
КВР - коефіцієнт, коригувальний норму часу (НВР) в
залежно від матеріалу баласту і пори року
Вт - середня заробітна плата монтерів шляху, зайнятих
розбиранням підкранової шляху, грн. / маш.час.
Назад