Потужність електродвигуна підйому баштового крана Потужність електродвигуна підйому баштового крана КБ - це відношення роботи, здійсненої за певний час до часу. Потужність електродвигуна підйому вантажу баштового крана в системі СІ вимірюють у ВАТ (Вт).Піднімаючи вантаж баштовим краном КБ вагою 1 кілограм за 1 секунду на висоту 1 метр, ми одержуємо потужність 1,00 кг x 1,00 м / с x 9,80 м / с 2 = 9,80 Вт Потужність електродвигунів баштових кранів іноді вимірюється в кінських силах, зазвичай так маркують потужність електродвигунів баштових кранів закордонні заводи-виробники, такі як, Potain, Liebherr, Alfa, Wolf, Saez, Raimondi, San Marco, Simma, Zoomlion, Terex, Jost, Linden Comansa, Comedil, Piener, QTZ, Jaso, Peiner, Wilbert, FM-Gru, EURO-Gru. Термін потужності «кінська сила» був введений Джеймсом Ватто.Ватт визначив, що 1 (один) коня за 1 (одну) хвилину з глибини 30 метрів підніме 150 кг вугілля, у результаті експерименту він визначив одиницю потужності кінську силу (horsepower). У більшості європейських країн кінська сила визначається як 75 кгс м / с, тобто, як сила, достатня для підняття вантажу масою до 75 кг на висоту 1 м за 1 с.Інженери іноді користуються "кінської силою" з-за її неоднозначного визначення, але в автомобілебудуванні "кінська сила" невід'ємна частина характеристики двигуна.
Стандартної одиницею для вимірювання потужності електродвигуна баштового крана є ват.Одна кінська сила - це 736 ват.Існує формула для перекладу ват в «коня»: 1 кВт помножити на коефіцієнт 1,36 і вийде потужність двигуна баштового крана в кінських силах. Потужність електродвигуна баштового крана - це енергія перетворююча крутний момент на вихідному валу електродвигуна, тому крутний момент електродвигуна баштового крана піднімає вантаж, переміщує каретку крана і переміщує баштовий кран по рейках.
Баштові крани типу КБ застосовуються асинхронні двигуни з короткозамкнутим ротором.Так як для електродвигунів баштових кранах КБ потрібно східчаста зміна швидкості, тому застосовують дво-або трьох-швидкісні асинхронні двигуни з короткозамкнутим ротором.На статорі у електродвигунів баштових кранів КБ розміщені два статорні обмотки з різним числом полюсів.Почергове включення статорних обмоток забезпечує роботу електродвигуна баштового крана з різною частотою обертання. Електропривод вантажного візка баштових кранів КБ комплектується двошвидкісним асинхронним електродвигуном МТ КМ-311-6116. Приводи вантажних електродвигунів баштових кранів з великою висотою підйому вантажу мають інші технічні характеристики, ніж у звичайних кранів.Підйом вантажу середньої ваги повинна проводитися з більшою швидкістю, ніж підйом номінального вантажу, що дозволить зменшити потужність електродвигуна баштового крана. Робоча швидкість підйому вантажу баштового крана та швидкість підйому / опускання крюковою підвіски баштового крана без вантажу повинна бути великою. При цьому вантажна лебідка баштового крана повинна мати низьку швидкість посадки вантажу. Механізм підйому / опускання вантажу баштового крана КБ-573 складається з двох вантажних електродвигунів, які працюють на загальний Поліспаст.Одна вантажна лебідка баштового крана КБ573 має гальмівну систему для отримання мінімальної швидкості посадки вантажу баштовим краном. На баштовий кран КБ-503 та баштових кранів КБ-674 встановлені вантажні лебідки з електродвигунами постійного струму. Технічні характеристики вантажних електродвигунів баштового крана КБ674 і баштового крана КБ503 з постійним струмом відрізняються від характеристик електродвигуна баштового крана КБ_573. Електропривод вантажних лебідок баштових кранів КБ_674 і КБ_503 працює за наступним принципом: частота обертання двигуна постійного струму регулюється зміною підводиться до електродвигуна напруги. На баштовий кран КБ-503 привід вантажної лебідки здійснений за допомогою системи, двигун.Асинхронний електродвигун баштового крана Ml здійснює обертання генератора постійного струму баштового крана G.Генератор баштового крана КБ -503 є джерелом живлення для електродвигуна постійного струму баштового крана М2.Напруга генератора баштового крана КБ 503 регулюється за допомогою обмотки збудження генератора ОВГ.Обмотки збудження генератора ОГВ баштового крана КБ * 503 отримує харчування через обмотки магнітного підсилювача МУ1.Обмотка магнітного підсилювача баштового крана КБ * 503 МУ1 виробляє зміна величини й напрямку струму збудження. Обмотки збудження двигуна отримує харчування через магнітний підсилювач баштового крана КБ 503 МУ2.При незмінній споживаної потужності електродвигуна баштового крана КБ503 М2 швидкість підйому / опускання вантажу вантажний лебідкою буде мати різні значення в залежності від ваги вантажу на гаку баштового крана.Наприклад, діапазон зміни швидкості вантажної лебідки баштового крана КБ503 становить від 30 м / хв при вантаж 10 т, до 90 м / хв при роботі без вантажу.
а - структурна схема, б - механічні характеристики приводу; СФУ, СФУВ - блоки системи фазового управління тиристорами, Смурого, CMWB - підсумовують магнітні підсилювачі, ЛПУ-логічне перемикаючі пристрій, (що підсумовує магнітний підсилювач логіки Тиристорний привід баштового крана КБ_674 забезпечує регулювання швидкості шляхом зміни підводиться до якоря електродвигуна баштового крана напруги і шляхом зміни струму збудження, реверс і гальмування електродвигуна вантажної лебідки баштового крана КБ-674. Тиристорні випрямляючі блоки баштового крана КБ -674 VI якірного ланцюга і V2 ланцюга збудження харчуються через понижуючі трансформатори баштового крана.Управління тиристорами баштового крана КБ * 674 силового блоку VI проводиться системою фазового управління СФУ.Напруга подається на задану обмотку магнітного підсилювача Смурого баштового крана КБ 674 через блок-контакти К1 і К2 в залежності від положення рукоятки командоконтролера КБ674 і стану логічного перемикає пристрої ЛПУ баштового крана КБ 674, яке включає реле К3 та К4 з їх допомогою включає контактори реверсу. Підсумовує магнітний підсилювач логіки СМУЛ баштового крана КБ674, керуючий логічним перемикаючим пристроєм ЛПУ, забезпечує бестоковую комутацію контакторів, тобто переключення контакторів К1 і К2 при відсутності струму в ланцюзі перетворювача. У приводі вантажної лебідки баштового крана КБ 674 передбачено опір R1 динамічного гальмування крана КБ674, яке за допомогою діода V3 включається в ланцюг якоря тільки при роботі двигуна на спуск.